marți, 29 septembrie 2020

Inginer Textile, Pielarie - Sighetu Marmatiei

 Inginer Textile, Pielarie

Telefon: 
Sc Teredan-Production Srl angajeaza pentru pozitia Inginer Textile, Pielarie in Oradea
Adresa jobului este: Str.Bogdan Voda, nr.161 A, Sighetu Marmatiei

Inginer Textile, Pielarie - Sighetu Marmatiei

Baia Mare, județul Maramureş

SC Teredan-Production SRL

Telefon: 0262318000 

SC Teredan-Production SRL angajeaza pentru pozitia Inginer Textile, Pielarie in Sighetu Marmatiei, Strada Dragos Voda, nr. 161

Studii: Superior
Experienta necesara: Avansat (5-10 ani)

https://www.jobrapid.ro/locuri-de-munca/inginer-textile-pielarie-in-baia-mare-958311.html

Șef secție producție - Focsani

 Angajăm Șef secție producție

📌 minim 5 ani experiență pe o poziție similară;
📌 studii superioare în domeniul confecțiilor textile;
📌 abilități de organizare si comunicare;
ℹ️ Oferim lucru într-o companie cu tradiție în industria textilă și un pachet salarial atractiv.
---
C.V.-urile se depun la angajari@pandora-prod.ro pana 10 octombrie 2020.

marți, 22 septembrie 2020

Inginer textilist - Bucuresti, Piatra Neamt


Iutta

Adresă: Strada Thomas Masaryk nr 1, București 030167

Phone: 0721 874 886

Iutta este un brand iconic de genți, pantofi și accesorii din piele cu un design folk contemporan. Creațiile noastre se inspiră din cultura tradițională și credințe străvechi, traduse într-o manieră personală, exclusivă. Avem valori care definesc ce e important pentru noi și astfel ne construim business-ul. Suntem dinamici și flexibili, însă responsabili în acțiunile noastre. Suntem ambițioși, cu o gândire mereu inovativă. Ne motivează munca în echipă, iar acum ne dorim să trecem la nivelul următor, lărgind aria de producție printr-un nou atelier de confecții. Astfel, ne dorim alături un Inginer Textilist cu care să punem țara la cale. 

Responsabilități: 
  • Planifică și coordonează activitatea de producție din atelier, 
  • Monitorizează efectuarea sarcinilor de către membrii echipei; 
  • Verifică respectarea procesului de fabricație; 
  • Asigură controlul privind calitatea lucrărilor efectuate. 
Cerințe: 
  • Absolvent de studii de specialitate, 
  • Experiență relevantă de minim 3 ani într-o poziție de management în cadrul unei unitați de producție din industria textilă 
  • Abilitate de a lucra independent, de a avea inițiativă. 
  • Foarte buna relaționare, flexibilitate, orientare către rezultat
Se oferă un mediu de lucru profesionist, salariu peste media din piață, corelat cu experiența și potențialul, posibilități de dezvoltare.

luni, 21 septembrie 2020

PROJECT MANAGER (f/m – full time) - Bucuresti

DEICHMANN S.R.L.


https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/project-manager-f-m-full-time/1322722

Candidatul ideal

Pentru completarea echipei din Sediul Central (Victoria Park, Șos București - Ploiești, 73-81, sector 1, București), căutăm:

PROJECT MANAGER (f/m – full time)
(ȘEF BIROU COR 121904)

Aceasta este o poziție de conducere, corespunzătoare în companie nivelului de TEAM LEADER, pe perioadă determinată de 9 luni.

Obiectivul general al postului:

  • Identificarea, preluarea, planificarea și coordonarea proiectelor majore de optimizare și eficientizare ale Societății, pentru maximizarea rezultatelor acesteia, în scopul unei mai bune corelări și alinieri a proceselor interdepartamentale din cadrul Societății și a unei mai bune derulări a relațiilor acesteia cu Regiunea Central Sud Est Europeana (CSEE) și Grupul Deichmann, precum și a îmbunătățirii costurilor, resurselor și rezultatelor, în contextul derulării proiectului de redresare economică și eficientizare (inclusiv prin luarea în considerare a efectelor generate de pandemia Covid-19 și minimizarea impactului acestora asupra Societății);


Cerinţe:

  • Preluarea, planificarea și coordonarea proiectului de redresare economică și eficientizare urmare a efectelor generate de pandemia Covid-19, în scopul optimizării proceselor interdepartamentale din cadrul Companiei și a relației acesteia cu regiunea sau grupul, precum și îmbunătățirii costurilor, resurselor și rezultatelor;
  • Identificarea, preluarea, planificarea și coordonarea altor proiecte majore ale Societății, conducând la îmbunătățirea proceselor Companiei, inclusiv în contextul regiunii sau grupului, în baza unui plan periodic agreat cu Conducerea Societății, cu luarea în considerare a contextului economico-social actual;
  • Identificarea riscurilor și necesităților majore de optimizare a proceselor, costurilor, resurselor și rezultatelor, cu luarea în considerare a contextului economico-social generat de criza Covid-19, minimizarea riscurilor identificate și valorificarea la maximum a oportunităților de optimizare identificate, în cadrul propunerilor managementului de proiect;
  • Propunerea și recomandarea planului de proiecte, în baza riscurilor și problemelor identificate, conducând la îmbunătățiri planificate și / sau suplimentare, identificând priorități, riscuri, beneficii și costuri;
  • Stabilirea resurselor necesare proiectelor (inclusiv resurse umane din interiorul sau exteriorul Companiei, în funcție de cerințele de expertiză) și obținerea aprobării Conducerii companiei;
  • Pregătirea pentru fiecare proiect în parte a unui plan de proiect, incluzând buget, resurse, termene, rezultat, plan de comunicare și acțiune, obținând aprobarea conducerii pentru implementare;
  • Respectarea termenelor, resurselor și rezultatelor asumate ale proiectelor;
  • Execuția corespunzătoare a planurilor aprobate, incluzând implementarea proiectelor (execuția, coordonarea operativă, monitorizarea și adaptarea în cazul apariției unor deviații de la plan sau ale unor oportunități de îmbunătățire);
  • În cazul proiectelor care necesită muncă în echipă, stabilirea obiectivelor, atribuțiilor și responsabilităților de proiect ale membrilor echipei, precum și prioritizarea și eficientizarea activităților și sarcinilor trasate în cadrul proiectului, acolo unde este cazul, alocând sarcini corespunzătoare pregătirii și experienței fiecărui membru al echipei;
  • Atunci când este cazul, antrenarea membrilor echipei în sensul contribuției la succesul proiectului, dar și a îmbunătățirii atributelor și experienței profesionale;
  • Coordonarea și monitorizarea echipei de proiect, acordarea de sprijin și îndrumare în vederea atingerii obiectivelor propuse, dacă este cazul, în coordonare cu superiorul ierarhic al fiecărui membru al echipei;
  • Promovarea unei atitudini colegiale față de membrii echipei de proiect și a unor relații principiale și cordiale de colaborare cu toate părțile afectate, implicate și/sau interesate, încurajând o cultură de lucru în cadrul proiectelor, bazată pe responsabilitate;
  • Asigurarea colaborării dintre membrii echipei într-o atmosferă de lucru deschisă, pozitivă și armonioasă, luând în considerare că echipele inter-departamentale pot avea membri cu roluri și niveluri de experiență și senioritate diferite, cu niveluri de input și expertiză diferite și a căror cooptare în proiect trebuie adaptată condițiilor și nevoilor de lucru eficient, cu rezultate maxime;
  • Stabilirea, inițierea și conducerea ședințelor și întâlnirilor cu membrii echipei/(lor) individuale, pentru a găsi și rezolva operativ orice probleme apar în cursul proiectului, în funcție de cerințele fiecărui proiect în desfășurare;
  • Adaptarea stilul de management utilizat, astfel încât să asigure funcționarea eficientă și coezivă a echipei și a colaborării acesteia cu părțile interesate;
  • Parcurgerea periodică a unui proces de evaluare a performanței, privind calitatea planului de proiecte propuse, a rezultatelor obținute, cât și a comunicării și relațiilor din cadrul echipei/(lor) de proiect;

Profil:

  • Capacitate de planificare, organizare, coordonare şi control;
  • Capacitate de analiză și sinteză, discernământ și atenție la detalii;
  • Capacitate de a înțelege strategia și cultura organizațională și abilitatea de integrare a acestora în derularea proiectelor;
  • Capacitate de a înțelege relațiile și interdependențele dintre departamentele companiei;
  • Foarte bune abilități de comunicare și relaționare, echilibru emoțional, toleranță, perseverența și constanță in atitudini;
  • Responsabilitate, leadership și inițiativă;
  • Abilităţi de negociere şi diplomaţie;
  • Capacitate de decizie şi putere de convingere;
  • Abilitatea de soluţionare/mediere a conflictelor;
  • Capacitate de a rezolva problemele;
  • Capacitate de a lucra simultan la mai multe proiecte;
  • Adaptabilitate la schimbare, la situații de criză;
  • Rezistență la oboseală și adaptabilitate la perioade de efort psihic îndelungat;
  • O foarte bună gestionare a timpului;
  • Capacitatea de a crea și de a gestiona un buget;
  • Studii superioare (preferabil Management, Administrarea Afacerilor sau Economie)
  • Cunoștințe de limbă engleză la nivel avansat;
  • Cunoașterea limbii germane reprezintă un avantaj;
  • Cunoștințe MS Office;
  • Minim 5 ani de experiență, dintre care 3 într-o funcție de conducere;

Locul desfașurării activității:

  • Activitatea se va desfășura la Sediul Central Deichmann (Victoria Park, Șos. București - Ploiești, 73-81, sector 1, București);

Oferim:

  • Pachet salarial atractiv și alte beneficii;
  • Telefon de serviciu și echipament IT;
  • Oportunități de dezvoltare personală și profesională în cadrul Societății;
  • Muncă într-o echipă tânără și dinamică;
  • Un loc de muncă într-o companie internațională de renume;

………………………………………………………………………………………….
DEICHMANN SE este prezenta cu 4.053 de magazine in 30 de tari, fiind cel mai mare comerciant de incaltaminte din Europa. In Romania, familia DEICHMANN a ajuns in prezent la peste 100 de magazine si 725 de angajati.

marți, 15 septembrie 2020

RESPONSABIL LOGISTICĂ - Cisnadie și Sibiu

SC Somarest SRL
Str. Transilvaniei, Nr. 1, Cisnadie

Candidatul ideal
  • Studii superioare (inginerie, economie, logistică);
  • Experiență în activitatea logistică de minim 5 ani;
  • Experiență în coordonarea activității de logistică de minim 2 ani;
  • Cunoașterea foarte bună a fluxurilor logistice;
  • Cunoștințe foarte bune de operare PC (MS Office);
  • Cunoașterea limbii Italiene la nivel conversațional;
  • Abilități necesare: lucru în echipă, organizare, adaptare la schimbare, proactivitate.
Descrierea jobului
  • Coordonează activitatea logistică din cadrul atelierului;
  • Realizează planificarea producţiei în funcție de capacitatea de producție și cerințele clientului;
  • Menține relația directă cu clientul pentru asigurarea necesarului de materii prime și livrarea la timp a produselor;
  • Realizează analiza capacităţilor de producţie împreună cu Managerul de atelier;
  • Coordonează activitatea depozitului, asigurând stocul de marfă și consumabile necesar producției;
  • Realizează operațiunile de import/ export în condiții optime;
  • Coordonează activitatea de transport marfă;
  • Realizează inventarele în cadrul atelierului.
Descrierea companiei

Incepand din anul 2002, compania noastra produce componente pentru marochinarie si incaltaminte. De-a lungul timpului, am imbinat traditia cu inovatia, arta artizanala cu tehnologia, am crescut si ne-am perfectionat in continuu, avand un singur scop: sa oferim clientilor nostri produse care sa ii surprinda si sa ii incante. Experienta acumulata in acesti ani, ne-a ajutat sa devenim in prezent centru de excelenta pentru componentele pe care le producem. Dezvoltam procesele de productie, iar pentru implementarea si asigurarea calitatii acestora, prezenta noastra in celelalte fabrici din lume este indispensabila. Te asteptam in echipa noastra!

SURSA: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/responsabil-logistic%C4%83/1324238

Team Leader - Cisnadie, Sibiu, Talmaciu

 SC Somarest SRL

Cod Postal 555300, Jud. SIBIU, STR. TRANSILVANIEI, Nr. 1, CISNĂDIE, Tel.: 0732-810 921

Candidatul ideal
  • Studii Medii/Superioare;
  • Experienta intr-o activitate de productie;
  • Experienta in coordonarea unei echipe de productie;
  • Cunostinte privind procesele de productie si calitate;
  • Cunostinte bune de operare PC (MS Office);
  • Cunoasterea limbii engleze la nivel conversational;
  • Disponibilitate de a lucra in schimburi;
  • Cunoasterea limbii Franceza constituie un avantaj.
Descrierea jobului
  • Coordonează echipa de operatori în vederea atingerii obiectivelor stabilite;
  • Asigură suport logistic echipei pentru atingerea obiectivelor;
  • Implementeaza noile produse in linie;
  • Gestioneaza aspectele administrative legate de linia pe care o coordoneaza;
  • Organizează şi urmăreşte efectuarea lucrărilor de mentenanta in linie;
  • Propune modificari sau ameliorari ale proceselor de productie.
Descrierea companiei

Incepand din anul 2002, compania noastra produce componente pentru marochinarie si incaltaminte.

De-a lungul timpului, am imbinat traditia cu inovatia, arta artizanala cu tehnologia, am crescut si ne-am perfectionat in continuu, avand un singur scop: sa oferim clientilor nostri produse care sa ii surprinda si sa ii incante.

Experienta acumulata in acesti ani, ne-a ajutat sa devenim in prezent centru de excelenta pentru componentele pe care le producem. Dezvoltam procesele de productie, iar pentru implementarea si asigurarea calitatii acestora.

Te asteptam in echipa noastra!

SURSA: https://www.ejobs.ro/user/locuri-de-munca/team-leader/1327412