miercuri, 26 aprilie 2017

Asistent vanzari – Industria Textila, orasul Iasi

Capacitate de prioritizare a activitatilor.
Excelente abilitati de comunicare.
Cunostinte avansate de limba engleza vorbit + scris.
Daca ai aceste abilitati si esti dornic(a) de o provocare vino sa ne cunoastem!

Certificari si experiente :
  • Experienta minima 3 ani in domeniu;
  • Studii superioare in domeniul textil sau economic.
Abilitati necesare:
  • capacitatea de asumare a raspunderii pentru rezultatele sale;
  • capacitate de prioritizare a activitatilor
  • abilitati de comunicare;
  • punctualitate si aptitudini pentru ordine;
  • rezistenta la efort si stres;
  • atentie;
  • operare PC: cunostinte solide de operare PC (MS Office in speta outlook, word si xls, internet, email);
  • cunostinte avansate de limba engleza: scris si vorbit, limba germana reprezinta un atuu;
  • cunostinte din domeniul textil.
Activitati Specifice
  • Scopul general al postului : asigura interfata cu clientii, proceseaza comenzi;
  • Asigura procesarea in mod corect si la timp a oricaror cerinte din partea clientilor ;
  • Indeplinirea obiectivelor firmei: informare corecta, servire prompta si calitativa a clientilor, relatii amiabile cu clientii;
  • Preia comenzile si le proceseaza;
  • Sustine Echipa de vanzari prin oferire de suport tehnic si informational;
  • Arhiveaza documentele cu care lucreaza;
  • Ofera asistenta/informatii clientilor privind activitatea sa sau privind alte departamente;
  • Tine evidenta materialelor primite de la clienti pentru prelucrare si a stocurilor acestora in depozitul Quick Services Textiles Europe;
  • Face cautari de internet pentru identificare de potentiali clienti;
  • Respecta prevederile legii privind protectia si securitatea in munca, pt situatiile de urgenta si incendii;
  • Raspunde cu promptitudine solicitarilor colegilor si se implica in toate actiunile/ proiectele initiate de companiei.
Certificari si experiente :
  • Experienta minima 3 ani in domeniu;
  • Studii superioare in domeniul textil sau economic.
Abilitati necesare:
  • capacitatea de asumare a raspunderii pentru rezultatele sale;
  • capacitate de prioritizare a activitatilor
  • abilitati de comunicare;
  • punctualitate si aptitudini pentru ordine;
  • rezistenta la efort si stres;
  • atentie;
  • operare PC: cunostinte solide de operare PC (MS Office in speta outlook, word si xls, internet, email);
  • cunostinte avansate de limba engleza: scris si vorbit, limba germana reprezinta un atuu;
  • cunostinte din domeniul textil.
Beneficii:
  • Salariu fix peste medie + Decontare transport;
  • Telefon mobil, Laptop;
  • Posibilitatea de a avansa la pozitia de agent de vanzari cu deplasari in tara si in birourile din Europa.
Persoanele interesate pot trimite CV-urile la adresa de mail: biroupersonal@hotmail.com.

Niciun comentariu: