sâmbătă, 4 decembrie 2021

MANAGER ACHIZITII - Roman

 


Nivelul carierei Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Tip job: Full time
Limbi vorbite: Engleză - Mediu
Adresa: Roman
Posturi disponibile: 1

SC CAREMIL SRL ROMAN

Producator si importator de confectii textile, https://www.caremil.net/index.html

ANGAJEAZĂ - MANAGER ACHIZIȚII

Cerintele postului:
  • studii superioare
  • capacitate foarte buna de a lucra cu date si cifre
  • atentie, spirit de organizare, meticulozitate, cunostinte PC, engleză nivel mediu/avansat
Aptitudini si abilitati cerute de post
  • abilitati de negociere si comunicare
  • abilitati foarte bune de analiza-sinteza, atentie la detalii
  • capacitate de organizare, planificare, inovare si gândire creativa
  • atitudine proactive
  • responsabilitate, integritate, adaptabilitate, perseverenta
  • orientare catre rezultate si catre client
  • spirit de echipa
  • asigură activitatea de aprovizionare cu produse de la furnizorii interni / externi
  • analizează, evaluează şi negociază cu furnizorii conditiile de tranzactionare - livrare respectand bugetul aprobat
  • deruleaza si imbunatateste relatiile comerciale cu furnizorii interni si externi agreati
Responsabilitati:
  • organizeaza foarte bine spatiul aferent magaziei, in vederea depozitarii materialelor auxiliare si accesoriilor aprovizionate, cu marcaje clare si lizibile pe rafturi, conform procedurilor stabilite, lanseaza comenzile la furnizori, negociaza pret, termen de plata si de livrare pentru materiile prime pe care le achizitioneaza, se asigura ca marfa se livreaza la timp si la parametrii de calitate ceruti, verifica corectitudinea facturilor
  • efectueaza receptia cantitativa si calitativa a materialelor auxiliare aprovizionate
  • intocmeste notele de receptie pentru intrarile in magazie si le introduce in programul GPD, verifica documentele de insotire, numarul coletelor constituente si aspectul acestora, comparativ cu comanda de aprovizionare si factura clientului, conform criteriilor stabilite
  • inregistreaza materialele auxiliare receptionate in fise de magazie, conform procedurilor stabilite
  • comunica neintarziat managerului de marketing si departamentului import-export orice neconcordanta intre cantitatea receptionata si cea specificata in documentele insotitoare
  • raspunde de depozitarea si pastrarea in perfecta ordine, fara pierderi sau degradari de orice natura a materialelor auxiliare aprovizionate, conform criteriilor stabilite
  • tine o evidenta clara si foarte precisa a materialelor iesite din magazia de auxiliare
  • intocmeste si preda zilnic bonuri de consum pentru toate materialele auxiliare iesite din magazie, inregistreaza bonurile de consum in programul GPD, conform procedurilor stabilite
  • intocmeste lunar fise de magazie cu stocuri pe toate tipurile de produse
  • participa la inventarierea anuala a stocurilor
  • raspunde de predarea la termenele prevazute a materialelor auxiliare, conform planificarii de productie stabilite
  • isi insuseste si respecta instructiunile privitoare la pastrarea securitatii si sanatatii in munca, precum si cele privitoare la situatiile de urgenta
Beneficii:
  • pachet salarial motivant
  • un mediu de lucru profesional, placut si competitiv, in care sunt stimulate si recompensate performantele individuale

Niciun comentariu: