Candidatul Ideal si Competențe:
- Are abilități de coordonare, planificare, organizare și leadership;
- Deține gândire strategică;
- Are valori precum integritatea și seriozitatea;
- Comunică eficient la toate nivelurile;
- Are abilități de luare a deciziilor în situații complexe;
- Deține capacitatea de analiză a datelor financiare și de sintetizare în rapoarte a rezultatului analizelor;
- Deține capacitatea de pregătire, întocmire și interpretare a rapoartelor financiare;
- Are adaptabilitate, abilitate de relaționare cu oamenii și de organizare a proiectelor în derulare;
- Prezintă fermitate în luarea deciziilor, spirit de observație, obiectivitate;
- Are orientare spre soluții și rezultate, cu capacitate de realizare a obiectivelor stabilite;
- Este adaptabil la cerințele unei afaceri eficiente și la gestionarea eficace a activităților de care se ocupă.Cunoștințe și calificări necesare:Are experienţă minim 3 ani într-o poziţie de management financiar-contabil, în companii de producție și servicii, sau experiența similară într-o societate de prestări servicii financiar-contabile;
- Are studii superioare în domeniul economic;
- Deține cunoștințe consolidate de legislație contabilă și fiscală, precum și în activități financiare, bugetare, de raportare complexă;
- Are cunoștințe excelente de Microsoft Office.
- Organizează, conduce, coordonează și răspunde de activitatea departamentului financiar-contabil în conformitate cu legislația contabilă și fiscală;
- Întocmește și monitorizează încadrarea în bugetele activităților, împreună cu șefii departamentelor, raportează abaterile, întocmește planuri de afaceri și prognoze, întocmește situațiile financiare, analizele și rapoartele solicitate de administratori;
- Întocmește procedurile de lucru ale departamentului și asigură implementarea acestora;
- Întocmește și actualizează, ori de câte ori este cazul, fluxul de documente financiar contabile;
- Furnizează administratorilor informații financiare clare și fiabile, în vederea luării de decizii, și răspunde obligațiilor legale din punct de vedere al registrelor contabile;
- Organizează și menține legătura permanentă cu organele bancare și fiscale, pentru efectuarea operațiunilor legate de încasări și plăți, asigurând deplina legalitate a acestora;
- Calculează, înregistrează și declară impozitele și taxele către bugetul de stat;
- Urmărește înregistrarea cronologică și sistematică a datelor contabile în softul de contabilitate al societății;
- Urmărește realizarea contractelor;
- Controlează și răspunde de modul de prelucrare a datelor contabile, precum și de exactitatea înregistrărilor care se fac în conturile contabile;
- Organizează, participă și răspunde împreună cu celelalte structuri organizatorice de inventarierea elementelor patrimoniale;
- Aduce la cunoștință persoanelor din subordine modificările legislative și verifică aplicarea corectă a acestora;
- Răspunde de respectarea și aplicarea, în cadrul compartimentului pe care îl coordonează, a ROI, CCM, GDPR, a legislației în vigoare referitoare la activitatea financiar-contabilă, precum și a deciziilor administratorilor;
- Reprezintă societatea cu ocazia controalelor fiscale;
- Colaborează cu profesioniștii externi ai societății în domeniul contabil și fiscal;
- Pregătește și prezintă materialul documentar auditorului financiar și asigură îndeplinirea acțiunilor corective emise de auditori.
- Pachet salarial competitiv;
- Un mediu de lucru dinamic și plăcut;
- Echipă de profesioniști dedicați și talentați, conduși de un contabil șef.
Companie ce activează de 30 de ani în domeniul hotelier și al producției de tricotaje – Grupul Industrial Alca SRL.
Publicat 24 Iul. 2023, Expiră 23 Aug. 2023
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu