Principalele responsabilitati:
- participa la elaborarea si implementarea politici de marketing in cadrul companiei;
- realizeaza sondaje cu regularitate pe piaţa internă şi externă în vederea cunoaşterii potenţialilor clienţi şi a concurenţei;
- strange informatii despre produsele pe care compania le promoveaza, despre piata si despre produsele concurente, prin colaborare cu departamentul de operational-vanzari
- participa activ la realizarea studiilor de piaţă pentru pieţele pe care compania îşi desfăşoară activitatea din punctul de vedere al relaţiei cerere-ofertă, al evoluţiei preţurilor, al metodelor de promovare şi vânzare de noi produse;
- participa la elaborarea de prognoze lunare / trimestriale / anuale
- participa activ si efectueaza propuneri privind promovarea imaginii firmei şi a produselor, constand in: campanii publicitare, materiale promoţionale (pliante, banere, oferte speciale, reviste) , site-uri ; stabileşte, împreună cu directorul departamentului preţuri, preţurile produselor care fac parte din ofertele speciale;
- identifica oportunitatile de comercializare si promovare de produse noi si le propune conducerii companiei ;
Cunostinte, abilitati, experienta :
- Absolvent studii superioare economice specializarea marketing
- Experienta minim 1 an intr-o pozitie similara
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat
- Cunostinte temeinice de operare pe computer (Word, Excel, PowerPoint, Corel, Photoshop)
- Organizare, nivel ridicat de atentie
- Calitati de negociere, comunicare scrisa si verbala
- Integritate, dedicare, onestitate
- Spirit de initativa, proactiv, dorinta de perfectionare continua, spirit de echipa
- Orientare catre rezultate, eficienta in rezolvarea problemelor
- Capacitatea de a lucra in conditii de stress
- Atitudine pozitiva si deschisa catre colegi si colaboratori
- Disponibilitate la program flexibil
Sursa : http://www.jobinmarketing.ro/job/3297/asistent-marketing-at-sc-ravioli-srl/
http://www.ravioli.ro/