Obiectivele postului
- Asigurarea pozitionarii si mentinerii brandului desemnat, în acord cu strategia de marketing a companiei.
- Coordonarea tuturor activitatlor de promovare a brandului desemnat.
Descrierea sarcinilor
- Defineste linia strategica a brandului, identifica segmentul de piata caruia i se adreseaza.
- Coordoneaza si raspunde de realizarea tuturor activitatilor de promovare a brandului si identifica oportunitati de creare a noi cai de promovare si imbunatatire a brandului desemnat.
- Organizeaza, urmareste si evalueaza campaniile de promovare si revigorare a brandului existent, stabilind canalele de distributie si strategia de media.
- Defineste si organizeaza activitatile necesare dezvoltarii brandului in tarile Europei de Est (Romania, Bulgaria, Rusia, etc).
- Identifica si defineste conceptul de produs de baza si pe cel de produs de colectie.
- Dezvolta si promoveaza produse noi sub brandul desemnat.
- Intocmeste si actualizeaza continuu catalogul de produse, precum si baza de date cu produse si clienti.
- Reprezinta si promoveaza brandul la targurile nationale si internationale.
- Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata, agenti de vanzari, centre comerciale, magazine proprii etc.).
- Stabileste si raspunde de indeplinirea activitatilor logistice suport pentru magazinele proprii. Intocmeste manualul de vanzari pentru magazine si pentru agentii de vanzari. Defineste conceptul de – magazin - , confera identitate magazinului, identificand locatiile favorabile si modului de prezentare a produselor.
- Defineste si dezvolta politica de preturi, politica de oferte si discounturi. Intocmeste analize de piata pe regiuni, locatii, clienti, produse, etc.
- Intocmeste diverse rapoarte si statistici de vanzari. Evidentiaza produsele cu miscare rapida si/ sau lenta. Urmareste evolutia vanzarilor in corelatie cu reactia clientilor fata de produse si fata de campaniile de promovare. Evalueaza impactul campaniilor de promovare.
- Intocmeste rapoarte comparative (analiza concurentei ) din care sa reiasa punctele forte si punctele slabe ale produselor promovate.
- Stabileste politica de marketing pentru brandul pentru care este responsabil si asigura implementarea planului de marketing stabilit la nivelul firmei
- Analizeaza, evalueaza si interpreteaza informatiile obtinute în urma studiilor de piata.Evalueaza aceste rapoartele de piata si propune actiuni de marketing.
- Asigura comunicarea si raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza planurile de brand la nivelul tuturor departamentelor din firma.
Cerinte:- Asigurarea pozitionarii si mentinerii brandului desemnat, în acord cu strategia de marketing a companiei.
- Coordonarea tuturor activitatlor de promovare a brandului desemnat.
Descrierea sarcinilor
- Defineste linia strategica a brandului, identifica segmentul de piata caruia i se adreseaza.
- Coordoneaza si raspunde de realizarea tuturor activitatilor de promovare a brandului si identifica oportunitati de creare a noi cai de promovare si imbunatatire a brandului desemnat.
- Organizeaza, urmareste si evalueaza campaniile de promovare si revigorare a brandului existent, stabilind canalele de distributie si strategia de media.
- Defineste si organizeaza activitatile necesare dezvoltarii brandului in tarile Europei de Est (Romania, Bulgaria, Rusia, etc).
- Identifica si defineste conceptul de produs de baza si pe cel de produs de colectie.
- Dezvolta si promoveaza produse noi sub brandul desemnat.
- Intocmeste si actualizeaza continuu catalogul de produse, precum si baza de date cu produse si clienti.
- Reprezinta si promoveaza brandul la targurile nationale si internationale.
- Mentine relatii profesionale cu toti partenerii externi (agentii de publicitate, firme de sondare de piata, agenti de vanzari, centre comerciale, magazine proprii etc.).
- Stabileste si raspunde de indeplinirea activitatilor logistice suport pentru magazinele proprii. Intocmeste manualul de vanzari pentru magazine si pentru agentii de vanzari. Defineste conceptul de – magazin - , confera identitate magazinului, identificand locatiile favorabile si modului de prezentare a produselor.
- Defineste si dezvolta politica de preturi, politica de oferte si discounturi. Intocmeste analize de piata pe regiuni, locatii, clienti, produse, etc.
- Intocmeste diverse rapoarte si statistici de vanzari. Evidentiaza produsele cu miscare rapida si/ sau lenta. Urmareste evolutia vanzarilor in corelatie cu reactia clientilor fata de produse si fata de campaniile de promovare. Evalueaza impactul campaniilor de promovare.
- Intocmeste rapoarte comparative (analiza concurentei ) din care sa reiasa punctele forte si punctele slabe ale produselor promovate.
- Stabileste politica de marketing pentru brandul pentru care este responsabil si asigura implementarea planului de marketing stabilit la nivelul firmei
- Analizeaza, evalueaza si interpreteaza informatiile obtinute în urma studiilor de piata.Evalueaza aceste rapoartele de piata si propune actiuni de marketing.
- Asigura comunicarea si raspunde de corectitudinea si promptitudinea cu care furnizeaza planurile de brand la nivelul tuturor departamentelor din firma.
- Studii superioare, preferabil în domeniul ingineriei textile.
- Specializare în marketing,usurinta in comunicare.
- Cunostinte de limba engleza nivel avansat.
- Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, internet.
- Cunostinte la nivel profesionist privind tendintele în domeniul promovarii brandului la nivel national si international;;
- Abilitati de negociere, de coordonare si planificare;
- Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
- Flexibilitate si creativitate ;
- Minimum 3 ani experienta într-o echipa de dezvoltare/ promovare a unui brand.
Oferta (bonusuri, beneficii):- Specializare în marketing,usurinta in comunicare.
- Cunostinte de limba engleza nivel avansat.
- Operare PC: Word, Excel, PowerPoint, internet.
- Cunostinte la nivel profesionist privind tendintele în domeniul promovarii brandului la nivel national si international;;
- Abilitati de negociere, de coordonare si planificare;
- Competente in luarea deciziilor si asumarea responsabilitatilor;
- Flexibilitate si creativitate ;
- Minimum 3 ani experienta într-o echipa de dezvoltare/ promovare a unui brand.
- Tehnica de varf in domeniu;
- Conditii de lucru deosebite;
- Pachet salarial motivant;
Descrierea firmei:- Conditii de lucru deosebite;
- Pachet salarial motivant;
Transilvania Trousers Company SA, companie germana , lider in proiectarea si productia de confectii pentru barbati si femei , furnizor de referinta pentru clienti cu renume mondial precum HUGO BOSS, WILLY BOGNER, RENE LEZARD, DRESSMASTER GMBH,
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu