Candidatul ideal
Studii medii/superioare (de preferat absolvite)
- Experienta in activitatea comerciala retail constituie un avantaj;
- Experienta in domeniul fashion/accesorii este un avantaj;
- Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi;
- Excelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de top;
- Vocabular comercial ingrijit, maniere, rafinament;
- Limba engleza - nivel uzual (citire, vorbire, intelegere);
- Abilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva;
- Excelente abilitati de organizare;
- Atentie la detalii si seriozitate;
- Spirit de echipa si orientare catre nevoile clientului;
*FOTOGRAFIE recenta obligatorie.
Descrierea jobului
Sales assistant
-Excelente calitati de Customer Service;
-Ofera informatii relevante despre specificul brandului si a trendurilor actuale;
-Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin;
- Realizează receptia produselor;
- Indeplineste corespunzator sarcinile operationale trasate
- Se auto-instruieste permanent si participa la traininguri specifice brandului
- Realizarea targetului de vanzare alocat;
- Implinirea asteptarilor potentialilor clienti printr-o consiliere exemplara, asupra produselor, astfel incat sa devina clienti;
- Cunoasterea produselor, caracteristicilor tehnice si a tehnicilor de merchandising;
Oferta (bonusuri, beneficii):
Un mediu de lucru dinamic, oportunitati de dezvoltare a carierei, training de specialitate si un pachet atractiv de beneficii(salariu fix+bonus vanzari).
Descrierea companiei
D’S Damat, brandul deținut de compania turcă Orka Group, a devenit, în doar patru ani de la intrarea pe piața românească, lider pe segmentul de vestimentație masculină, deținând în prezent zece magazine în cele mai mari centre comerciale din România.
Încă din anul 2010, D’S Damat s-a remarcat prin cel mai bun raport calitate-preț al produselor vestimentare, devenind una din principalele opțiuni pentru consumatorii din România în ceea ce privește achiziționarea hainelor de ceremonie, de tip business sau casual.
Brandul deținut de Orka Group a reușit în ultimii ani, să schimbe în mod pozitiv percepția publicului român despre produsele confecționate în Turcia, prin ofertă diversificată, design și calitate a materialelor, în mare parte realizate în Italia, comparabile cu cele ale marilor branduri vestimentare internaționale.
D’S Damat a devenit un etalon pentru bărbații care acordă o deosebită atenție imaginii lor și ținutei vestimentare pe care o poartă.
Consumatori din diverse sfere de activitate, inclusiv persoane publice, poartă haine D’S Damat la serviciu, la întâlnirile de afaceri, la recepții, în călătorii sau la evenimentele de tip ceremonie.
Printre persoanele publice din România care poartă vestimentațiile brandului se numără prezentatori de știri, prezentatori de emisiuni de divertisment, actori și artiști.
În 2015, D’S Damat continuă strategia cu care a debutat pe piața din România, plănuind deschiderea unor noi magazine în locații premium, precum cele mai vizitate mall-uri din țară. Magazinele din România sunt aprovizionate cu aceleași colecții precum magazinele din alte țări,. Colecțiile și conceptele magazinelor din România respectă aceleași standarde precum cele din țările unde brandul turcesc este prezent.
SURSA
Studii medii/superioare (de preferat absolvite)
- Experienta in activitatea comerciala retail constituie un avantaj;
- Experienta in domeniul fashion/accesorii este un avantaj;
- Persoană deschisă, pozitivă, spontană, orientată către clienţi;
- Excelente abilităţi de comunicare şi servire clienti de top;
- Vocabular comercial ingrijit, maniere, rafinament;
- Limba engleza - nivel uzual (citire, vorbire, intelegere);
- Abilitati de comunicare, flexibilitate, gandire pozitiva;
- Excelente abilitati de organizare;
- Atentie la detalii si seriozitate;
- Spirit de echipa si orientare catre nevoile clientului;
*FOTOGRAFIE recenta obligatorie.
Descrierea jobului
Sales assistant
-Excelente calitati de Customer Service;
-Ofera informatii relevante despre specificul brandului si a trendurilor actuale;
-Mentine un mediu de lucru profesionist, ordonat si estetic in magazin;
- Realizează receptia produselor;
- Indeplineste corespunzator sarcinile operationale trasate
- Se auto-instruieste permanent si participa la traininguri specifice brandului
- Realizarea targetului de vanzare alocat;
- Implinirea asteptarilor potentialilor clienti printr-o consiliere exemplara, asupra produselor, astfel incat sa devina clienti;
- Cunoasterea produselor, caracteristicilor tehnice si a tehnicilor de merchandising;
Oferta (bonusuri, beneficii):
Un mediu de lucru dinamic, oportunitati de dezvoltare a carierei, training de specialitate si un pachet atractiv de beneficii(salariu fix+bonus vanzari).
Descrierea companiei
D’S Damat, brandul deținut de compania turcă Orka Group, a devenit, în doar patru ani de la intrarea pe piața românească, lider pe segmentul de vestimentație masculină, deținând în prezent zece magazine în cele mai mari centre comerciale din România.
Încă din anul 2010, D’S Damat s-a remarcat prin cel mai bun raport calitate-preț al produselor vestimentare, devenind una din principalele opțiuni pentru consumatorii din România în ceea ce privește achiziționarea hainelor de ceremonie, de tip business sau casual.
Brandul deținut de Orka Group a reușit în ultimii ani, să schimbe în mod pozitiv percepția publicului român despre produsele confecționate în Turcia, prin ofertă diversificată, design și calitate a materialelor, în mare parte realizate în Italia, comparabile cu cele ale marilor branduri vestimentare internaționale.
D’S Damat a devenit un etalon pentru bărbații care acordă o deosebită atenție imaginii lor și ținutei vestimentare pe care o poartă.
Consumatori din diverse sfere de activitate, inclusiv persoane publice, poartă haine D’S Damat la serviciu, la întâlnirile de afaceri, la recepții, în călătorii sau la evenimentele de tip ceremonie.
Printre persoanele publice din România care poartă vestimentațiile brandului se numără prezentatori de știri, prezentatori de emisiuni de divertisment, actori și artiști.
În 2015, D’S Damat continuă strategia cu care a debutat pe piața din România, plănuind deschiderea unor noi magazine în locații premium, precum cele mai vizitate mall-uri din țară. Magazinele din România sunt aprovizionate cu aceleași colecții precum magazinele din alte țări,. Colecțiile și conceptele magazinelor din România respectă aceleași standarde precum cele din țările unde brandul turcesc este prezent.
SURSA
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu