Oraș de lucru: Petrosani
Nivel carieră: Entry-Level (< 2 ani) și Mid-Level (2-5 ani)
Nivel studii: Calificat
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Confectii / Design vestimentar, Management, Office / Back-office / Secretariat
Limbi străine: engleză
Salariu net: 3000 RON
Candidatul ideal
Coordonarea activității de producție a firmei Ami Amalia in punctul de lucru din Petroșani, Hunedoara.
Experiența in poziții manageriale sau de coordonare a unor echipe de angajați reprezintă un plus.
Capacitatea de a lucra fără supraveghere si a colabora cu colegi din alte locații este esențială.
Pentru persoane interesate, dar din afara localității, se oferă cazare.
Salariu:
Pt început 3000 net, calculati cat ar fi brut.
Pentru persoane cu experiența relevantă de peste 3 ani salariul este negociabil.
Descrierea companiei
We are a privately owned company in the luxury clothing business, operating our own in-house manufacturing facility with direct-to-customer sales via the internet, including both our website and on social media. We have a loyal and enthusiastic customer base in over 20 countries, including in Romania. We are known for close customer service and personal follow-up, and we offer a range of high-end clothing items with a large palette of customization options for our clients. We have strong ambitions for growth of our business, and with the internet being our main sales platform it is crucial for us to offer an exciting and engaging online shopping experience for our customers.
Nivel studii: Calificat
Tip job: Full time
Departament: Administrativ / Logistica, Confectii / Design vestimentar, Management, Office / Back-office / Secretariat
Limbi străine: engleză
Salariu net: 3000 RON
Coordonarea activității de producție a firmei Ami Amalia in punctul de lucru din Petroșani, Hunedoara.
- managerul va coordona activitatea de modernizare a locatiei destinate activității de producție de tricotaje.
- managerul va coordona activitatea de angajare a 5 angajați in domeniul tricotajelor si pentru activități administrative
- managerul va colabora cu biroul si echipa de management din Oradea activitatea de producție a locatiei
- managerul va desfășura activitățile necesare pentru buna desfășurare a activității firmei in locația stabilită
Experiența in poziții manageriale sau de coordonare a unor echipe de angajați reprezintă un plus.
Capacitatea de a lucra fără supraveghere si a colabora cu colegi din alte locații este esențială.
Pentru persoane interesate, dar din afara localității, se oferă cazare.
Salariu:
Pt început 3000 net, calculati cat ar fi brut.
Pentru persoane cu experiența relevantă de peste 3 ani salariul este negociabil.
Descrierea companiei
We are a privately owned company in the luxury clothing business, operating our own in-house manufacturing facility with direct-to-customer sales via the internet, including both our website and on social media. We have a loyal and enthusiastic customer base in over 20 countries, including in Romania. We are known for close customer service and personal follow-up, and we offer a range of high-end clothing items with a large palette of customization options for our clients. We have strong ambitions for growth of our business, and with the internet being our main sales platform it is crucial for us to offer an exciting and engaging online shopping experience for our customers.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu