- Primeste documentatia si toate informatiile necesare aferente unui model de la merchandiser in vederea urmariri executiei mostrarii/productiei.
- Analizeaza impreuna cu producatorii detaliile si modul de prelucrare al modelului. Se asigura ca vor fi respectate schita, tabelul de dimensiuni si comentariile afrente stadiului in care se afla mostrarea/productia.
- Se asigura ca producatorul a efectual testele de contractie necesare, a semnalat eventualele probleme de calitate a materialelor si accesoriilor primite catre merchandiser.
- Primeste mostra de la producator, verifica concordanta dintre documentatie, tipar si mostra si intocmescte raportul de calitate tipizat in doua exemplare – unul pentru producator si unul pentru dosarul intern.
- Se asigura ca mostra realizata de producator este in concordanta cu standardul de calitatea al clientului conform SOP.
- Participa la sedinta de pregatire a productiei – se analizeaza mostra si comentariile primire impreuna cu fisa de materiale finala.
-Primeste planul de productie pe clienti si producatori pentru a stabili ordinea executarii mostrelor de aprobare a productiei
- Trebuie sa faca o prima inspectie la inceputul productiei pentru a se asigua ca toate instructiunile sunt respectate de la inceput; daca va fi necesar va efectua mai multe inspectii inermediare pana la inspectia finala, fiecare inspectie fiind urmata de raport tipizat; se va asigura ca producatorul a luat la cunostinta raportul facut
- Inspectia finala, ultima inaintea livrarii, se va face doar cand orderul este finalizat in proportie de 80% si cu doua zile inainte de livrare, conform SOP si PO.
- Informeaza in scris merchandiserul si coordonatorul echipei asupra situatiilor in care planul de productie nu poate fi respectat.
- Orice inspectie este urmata de raport tipizat scris si se asigura ca producatorul a luat la cunostinta continutul acestuia.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu