vineri, 25 iulie 2014

Fashion PR/Marketing/ Social Media Communication/ Distributie externa - Bucuresti

Candidatul ideal:

BIEN SAVVY
www.biensavvy.ro
www.biensavvy.eu

Obligatoriu experienta in domeniul de Fashion PR/Marketing/ Social Media Communication/ Distributie externa
Daca ai temperament artistic si spirit de executie rapid in imba engleza de ce ai stat atat de mult departe de noi? Intuim ca ai o minte agera care descopera orice poate fi de folos in mediul social si online daca citesti acest anunt...

Daca te insufleteste brandingul in mediul on-line, izbanda la export si desavarsirea unei relatii cu clientul si esti colega perfecta (asta daca stii si photoshop si adopti initiativa in executia materialelor)
Daca ai o adanca si neinvinsa "joie de vivre” pentru export, distributie, online te rugam nu te izola de noi.
Ce vrem de la tine:
Cunostinte desavarsite in export si mediul online in fashion.
Contacte in domeniul publicatiilor de specialitate de Fashion in vederea realizarii promovarii brandului;
Creezi clientului extern si intern un atasament pentru BIEN SAVVY si valorile acestuia;
Cunostinte aprofundate de comunicare in scris in limba engleza
Capacitatea de a elabora texte de prezentare a produsului;
Capacitatea de a integra obiectivele de marketing in strategia de comunicare;
Capacitatea de a evalua, analiza si sintetiza;
Un plus il reprezinta cunostintele de Photoshop;

Cel mai mare avantaj l reprezinta experienta de Fashion PR in strainatate: promovarea unui produs romanesc de fashion pe piata externa, distributie externa, materiale de promovare externa.

Propunerea de modalitati de promovare media online;
Interactionarea online cu clientii companiei;
Propunerea si implementarea de strategii de comunicare pentru mediul online;
Editarea de materiale specifice PR: articole, comunicare de presa, prezentari, interviuri, continut web etc in limba engleza.
Realizarea de analize de imagine si propunerea de imbunatatiri pe partea de comunicare in mediul online;
Implicare activa in realizarea materialelor de marketing – continut;
Integrarea instrumentelor de social media in strategia de comunicare;
Analizarea si raportarea impactului strategiei de comunicare;
Monitorizarea permanenta a pietei de profil, minte cecetatoare care nu lasa sa se piarda nimic.
Nimic nu lasi la voia intamplarii sau dupa pofta clipei: analizezi, initiezi , executi si iar analizezi. Biroul si plicul este pregatit.

Se lucreaza full- time.Mediu placut.
Bonusuri in functie de performante agreate impreuna.

Niciun comentariu: