SC CONFLUX SA Bucuresti
Nivelul carierei: Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Tip job: Full time
Adresa: București
Posturi disponibile:1
Tip job: Full time
Adresa: București
Posturi disponibile:1
Conflux este o companie cu radacini adanci in timp, pentru care istoria reincepe in anul 1991 activand in domeniul de Confectiilor,ce produce articole de imbracaminte pentru femei si copii, organizata si structurata dupa principii traditionale, dar adaptata cerintelor impuse de economia de piata moderna.
Misiunea pe care ne-am asumat-o este aceea de a pune la dispozitia clientilor nostri un sortiment variat de confectii textile de calitate, folosindu-ne de atuurile noastre cele mai importante: servicii tehnice complexe si echipa experimentata, specializata in activitatea de proiectare.
Valorile pe care le pretuim si care ne calauzesc in activitatea noastra zilnica sunt calitatea si competitivitatea, complexitatea si diversitatea productiei, promptitudinea si flexibilitatea in relatia cu clientii, gradul de satisfactie a angajatilor , crearea unui mediu de lucru placut si confortabil.
Atribuţii
- Întocmeşte, primeşte, verifica, arhivează, distribuie documente interne si externe, in cadrul societatii si din afara;
- Relationeaza, negociaza, comunica cu furnizoriisocietatii in vederea achizitionarii serviciilor si bunurilor necesare unei functionari optime a activitatii;
- Asigura formalitatile protocolare la intalniri, conferinte si alte evenimente organizate in cadrul societatii;
- Reprezinta societatea in relatia cu diversi parteneri si institutii la cererea, delegarea, imputernicirea din partea managerului general.
- Primeşte corespondenta (trimisa prin posta, electronic sau fax), o înregistrează si distribuie personalului căruia i-a fost repartizata;
- Expediaza corespondenta produsa de personalul societatii, prin posta, electronic sau fax, dupa caz;
- Redacteaza scrisori sau răspunsuri la scrisori, la indicaţiile superiorilor ierarhici;
- Asigura indeplinirea formalitatilor necesare remedierii defectiunilor la echipamentele de lucru din cadrul oricarui compertiment
- Organizează întâlnirile evitând suprapunerile/ aglomerările atât a persoanelor cat si a spatiilor folosite pentru întâlniri, evenimente
- Primeşte persoanele: reprezentanţi ai instituţiilor publice, colaboratori, parteneri care vin in contact cu directorul general sau alţi salariaţi ai societatii, in interes de serviciu;
- Depune documente pentru societate la diverse instituţii pentru care a fost împuternicit
- Livrează documente către parteneri si le ridica de la parteneri
- Îndeplineşte orice formalitati in legatura cu societatea, pentru care a primit delegare sau împuternicire din partea superiorilor ierarhici.
- Concepe materialele de comunicare interna (e-mailuri, articole, informari)
- Pregatește scrisori, cereri, memorii, colete
- Directorului General;
- Echipei de management;
Studii:
- absolvent al unei forme de invatamant medii sau superioare;
- Aptitudinea de a lucra cu documente;
- Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor;
- Atentie la detalii - Cunostinte de limbi straine : limba engleza nivel mediu ( scris, vorbit, citit);
- Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare, atenţie distributivă;
- Atitudine pozitiva si proactiva;
- Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, creativa, punctuala, organizata, disciplinata;
- Cunoştinţe bune operare PC (Word, Excel, Outlook, Internet).
- Mediu de lucru plăcut într-o echipă tănără și dinamica;
- Tichete de masa;
- Decontare abonament transport;
- Prime.
Phone: 0040 21 337 15 13
Fax: 0040 21 337 15 15
Email: office@conflux.ro
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu