Sef Departament Logistica-Mentenanta
CONFLUX SA
http://www.conflux.ro/
Departament administrativ
Nivelul carierei: Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Tip job: Full time
Adresa: București
Posturi disponibile:1
Studii superioare cu specialitate in domeniul tehnic;
Aptitudini:
1. Asigura managmentul tehnico-financiar al activitatii in subordine prin:
Directorului Executiv;
Echipei de management;
Relaţiile de cooperare cu toate compartimentele
Departament administrativ
Nivelul carierei: Entry (0-2 ani), Middle (2-5 ani), Senior (5-10 ani), Executive (>10 ani)
Tip job: Full time
Adresa: București
Posturi disponibile:1
Descrierea Companiei:
Conflux este o companie cu radacini adanci in timp, pentru care istoria reincepe in anul 1991 activand in domeniul de Confectiilor,ce produce articole de imbracaminte pentru femei si copii, organizata si structurata dupa principii traditionale, dar adaptata cerintelor impuse de economia de piata moderna.
Misiunea pe care ne-am asumat-o este aceea de a pune la dispozitia clientilor nostri un sortiment variat de confectii textile de calitate, folosindu-ne de atuurile noastre cele mai importante: servicii tehnice complexe si echipa experimentata, specializata in activitatea de proiectare.
Valorile pe care le pretuim si care ne calauzesc in activitatea noastra zilnica sunt calitatea si competitivitatea, complexitatea si diversitatea productiei, promptitudinea si flexibilitatea in relatia cu clientii, gradul de satisfactie a angajatilor , crearea unui mediu de lucru placut si confortabil.
Canditatul ideal:
Conflux este o companie cu radacini adanci in timp, pentru care istoria reincepe in anul 1991 activand in domeniul de Confectiilor,ce produce articole de imbracaminte pentru femei si copii, organizata si structurata dupa principii traditionale, dar adaptata cerintelor impuse de economia de piata moderna.
Misiunea pe care ne-am asumat-o este aceea de a pune la dispozitia clientilor nostri un sortiment variat de confectii textile de calitate, folosindu-ne de atuurile noastre cele mai importante: servicii tehnice complexe si echipa experimentata, specializata in activitatea de proiectare.
Valorile pe care le pretuim si care ne calauzesc in activitatea noastra zilnica sunt calitatea si competitivitatea, complexitatea si diversitatea productiei, promptitudinea si flexibilitatea in relatia cu clientii, gradul de satisfactie a angajatilor , crearea unui mediu de lucru placut si confortabil.
Canditatul ideal:
Studii superioare cu specialitate in domeniul tehnic;
Aptitudini:
- Aptitudinea de a lucra cu documente
- Planificare şi organizare a operaţiilor şi activităţilor
- Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare, atenţie distributivă
- Atitudine pozitiva si proactiva
- Persoana ambitioasa, loiala, profesionala, hotarata, comunicativa, creativa, punctuala, organizata, disciplinata;
- Cunoştinţe bune operare PC (Word, Excel, Outlook, Internet)
1. Asigura managmentul tehnico-financiar al activitatii in subordine prin:
- gestionarea contractelor cu furnizorii de echipamente tehnologice si documentatiilie tehnice specific(carti tehnice ale utilajeor, desene scheme, instructii de exploatare)
- asigurarea calitatii generale a activitatilor si documentelor elaborate;
- respectarea calendarului activitatilor, identificarea problemelor care apar si a masurilor corrective.
- determinarea necesarul investitional pentru activitatea din subordine;
- urmarirea executiei lucrarilor de investitii pentru activitatea in subordine;
- receptionarea proiecte de investitii si reparatii;
- inventarierea anuala a utilajelor, instalatiilor, SDV-urilor, pieselor de schimb si consumabilelor de productie;
- urmarirea functionarii instalatiilor si utilajelor in perioada de garantie si dispunerea de masuri de eliminare a unor eventuale disfunctii constatate in aceasta perioada;
- elaborarea planului anual de intretinere, revizii si reparatii si urmarirea realizarii lui fizice si valorice;
- revizuirea, inventarierea si propunerea de imbunatatire a instalatiilor.
- elaborarea documentatiilor si studiilor necesare obtinerii de avize si autorizari impuse de reglementarile legale in vigoare;
- urmarirea masurile impuse de reglementarile legale in vigoare privind functionarea, exploatarea, precum si intretinerea, repararea instalatiilor / echipamentelor si respectarea termenelor de revizii din domeniul ISCIR sa fie efectuate in conformitate cu cerintele prescriptiilor tehnice aplicabile.
- mentine legatura cu furnizorul de servicii administrative;
- asigura gestionarea, intretinerea si administrarea mijloacelor de transport;
- urmareste respectarea termenelor de revizii, intretinere si reparatii a mijloacelor de transport.
Directorului Executiv;
Echipei de management;
Relaţiile de cooperare cu toate compartimentele
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu