joi, 16 ianuarie 2014

Manager marketing - Miercurea-Ciuc

Obiectiv
Promovarea imaginii companiei, studiul pietei si al concurentei, atragerea de noi segmente de piata
SURSA
Responsabilitati:
  • Dezvoltarea, implementarea si monitorizarea strategiei de marketing;
  • Conceperea strategiei de dezvoltare a canalelor de distributie;
  • Asigura dezvoltarea pietii pentru accesul de noi produse
  • Lucreaza in stransa colaborare cu departamentul de vanzari pentru a intelege calitatile si cerintele unice ale procesului de vanzare legate de produse si servicii
  • Realizeaza analize de competitivitate si identifica schimbari locale in piata. Ofera concluzii si identifica oportunitati si pericole
  • Stimuleaza si monitorizeaza vanzarile cu promotii in anumite indicatii de marketing
  • Analiza concurentei si efectuarea studiilor de piata (structurarea pietei, clienti actuali, clienti potentiali, analiza competitorilor)
  • Proiectarea chestionarelor pentru studiul pietei, efectuarea culegerii de date si a prelucrarii statistice consecutive aplicarii lor si redactarea rapoartelor corespunzatoare;
  • Gestionarea datelor statistice (numar de clienti, numar de contracte, evaluarea produselor);
  • Promovarea imaginii, brandului si a produselor companiei;
  • Pregatirea materialelor pentru promotii, articole de presa, cataloage, fluturasi, banere, obiecte personalizate, etc. si supervizarea realizarii lor
  • Analiza preturilor practicate pe piata; propune modificarea preturilor produselor
  • Intocmirea planului de publicitate al organizatiei (medii de difuzare, temporizare, obiective);
  • Intocmirea de rapoarte periodice despe produsele companiei, impactul acestora pe piata, insotite de sugestiile si propunerile de sporire a cotei de piata;
  • Elaboreaza identitatea de brand a companiei si strategia de comunicare a identitatii de brand
Cerinte
  • absovent de studii de specialitate ;
  • cel putin 5 ani de experienta in departamentul de marketing
  • cunostinte profesionale solide in ceea ce priveste elaborarea strategiilor de marketing, mix-ul de marketing, analize de piata, pozitionare, planificare
  • cunoscator al limbii engleze
  • operare PC- MS Office;
  • abilitati manageriale, de comunicare, negociere, conducere de proiecte si atingerea obiectivelor;
Beneficii Oferite
  • telefon
  • pachet salarial atractiv + bonusuri in functie de realizari
Descrierea firmei

Compania activeaza pe piata confectiilor textile din Romania. Produce si comercializeaza articole imbracaminte dama si barbati.

Niciun comentariu: